Ekim 20, 2007

MiNi MiNi BiR KuŞ DoNMuŞTu... PeNCeReMe KoNMuŞTu...

Düşün ki minik bir kuşum ben,
Yüreği küçük,
Ama sevgisi büyük…
Sen ise küçük bir çocuk,
Büyümeye hevesli,
Büyük hayallerle yoğrulan…
Gelip bir gün konuyorum avucuna,
Ne yapacaksın şimdi?..
Biliyor musun beni nasıl tutacağını?..
Çok sıkarsan dayanamaz küçük yüreğim,
Durur avuçlarında o anda…
Ya gevşek bırakırsan parmaklarını,
Bu sefer de uçup giderim,
Bulduğum aralıktan süzülürüm özgürlüğüme…
Öyle tut ki kanatlarım incinmesin,
Büyüyeyim avuçlarında,
O kanatlarla seni de taşıyım sonsuzluğa…
Sakın bırakma serbest,
Doğamda var özgürlük benim,
Ne kadar sevsem de seni,
Avuçlarında ki güveni,
Dayanamam o çekiciliğe,
Kapılır giderim yine uzaklara…
Dönmeye karar versem bile sonra,
Bulamam seni bıraktığım yerde…
Şimdi haydi tut beni…
Bil ki seni bekliyorum avuçlarında…
Tut birlikte büyüyelim…

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

=))
yazı sana karşı kişisel değildi..)
seni hayatımda görmedim bile)
sadece bu tür yazılara karşı cevap verme isteğim oluyor, ve o an yazı karşısında hissetiklerimi yazıyorum..)

yazılarını beğenmiştim ve sadece bir iki şeyde ben karalamak istemiştim)

gösterdiğin saygı için gerçekten sağol))

DRoPS dedi ki...

amacım saygısızlık yapmak değildi... Ama en başta da belirttiğim gibi kim olduğunuzu bildirirseniz yazarken bende bilebilirim... Benim de bir hayatım var ve yazdıklarınız yanlış anlaşılmalara sebep olabilecek şeylerdi...

Yoksa güzel yazılardı... Ama keşke bir köşesine içinizden geldiği; yazılardan etkilendiğiniz için yazdığınızı ve beni kişisel olarak tanımadığınzı söyleseydiniz... Bende silmek zorunda kalmazdım...