Ekim 10, 2008

ToNiGHT...



Söyleyecek çok şey var...
Ama ne kadar değerli bilmiyorum...

4 yorum:

Tayfun dedi ki...

reamonn amcamızın en güzel işlerinden biri. biten bütün ilişkileri 4 dakikaya sığdırmak kolay değil ancak en güzel şekilde özetliyor belki de. daha doğrusu bir referans oluyor akılda kalan anılar için. ve motor diyor sana başlıyor film şeridi gibi kişiye özel tatlı zamanlar. gerçekten bu şarkıyı dinlerken insan sürükleniyor anılarıyla birlikte. genelde bitter çikolata tadında bir tebessümle bitiyor şarkı eski zamanları yad ederken.

~Tayfun~

DRoPS dedi ki...

But in a whisper she'd arrive and dance into my life...
Like a music melody like a lovers song...

Bitter çikolata tadında =)

cagdas dedi ki...

hani bendim bitter çikolata tadında ?

Tayfun dedi ki...

çağdaşım! evladım! sana demedim ki ben bitter çikelata diye. serseriliğe hitabendi o :)