Ocak 16, 2009

SeNSiZLiK

Az önce duydum bunu Beyaz Show'da Candan Erçetin söyledi canlı canlı... Hiç bu kadar dikkat etmemişim sözlerine onu farkettim... Sonra farkettim ki pek çok şarkıyı bu şekilde dinlemişim... Yalnızlık... Seviyorum bu kelimeyi garip bir şekilde... Yalnızlık sevilir mi?.. Sevilir bence... Aşırı olmasın ama... Ben istediğimde yalnız kalayım... İstediğimde kollarında sarsın biri beni... Öyle işte...

Benim gibi sözleri özümsemeden dinleyenler için... Aşağıda şiiri okuyun keyifle tadına vara vara...





Bir garip hüzün çöker insana
El ayak çekilince
Tek başına kalırsın dünyada
Etraf sessizleşince
İnan bu ev alışamadı
Hiçbir zaman sensizliğe
Şimdi sensizlik oturuyor
Kalkıp gittiğin yerde
Yalnızlığa elbet alışır bedenim
Yalnızlıkla belki de başa çıkabilirim
Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim
Sensizlik benim canımı acıtan
Bir derin korku düşer ruhuma
Duvarlar seslenince
Karanlık oyun oynar aklıma
Gölgeler dans edince
İnan bana alışamadım
Hiçbir zaman sensizliğe
Şimdi sensizlik dolaşıyor
Çıkıp gittiğin bu evde
Candan Erçetin

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yalnız kalamaz ki hiç insan. yalnızlık hazine gibidir. O kadar değerlidir ki korsan hazineleri gibi lanetli olmasından korkar herkes

DRoPS dedi ki...

ama lanetli değildir ve çoğu zaman iyi gelir insan ruhuna...

Özge Atakan dedi ki...

Bi tane de benim içimden gelen şarkı sözü olsun o zaman, sözlere dikkat edince daha çok anlam kazanan..

Kırıklarını aldırdım kalbimin
Zırhımı çıkarttım astım portmantoya
Güzel vücutlar boş suratlar
Benimse yenmiş tırnaklarım
Titrek ellerim var
Evet dedi ben de seni aldattım
Bİr kez de değil üstelik
Çünkü beni çok kanattın
Çok sevdiğim bir yalandın

Gönülçelen gönülçelen
Aynı anda utanmadan
Hem kırıcı hem kırılgan
Yordun beni gönülçelen

Gönülçelen gönülçelen
Biraz gerçek biraz yalan
Hem yarabandım hem yaram
Bitsin artık gönülçelen

Adsız dedi ki...

kafandaki herkesi kovamadığın sürece yalnızlıkta imkansızdır. yüreginde kalan yalnız bırakır mı seni hiç. Seni hiç terketmediler mi. Sen hiç terketmedin mi. Terkedince yalnız mı kaldın. Yalnız olunmaz ki. Yalnız bırakılır insan. Terkeden değil terkedilen yalnızdır. O yüzden lanetli bir hazinedir yalnızlık. arasanda bulamazsın. O gelir seni bulur. O vakit sevinemezsin o hazineye....

DRoPS dedi ki...

Yüreğindekilerle de yalnız kalabilirsin aslında farklı yalnızlıktan bahsediyoruz ikimizde... Ya da algılarımız farklı diyelim bu konuda...

Terkettiğimde zaten ben seçmiş oluyorum yalnızlığı o zaman isteğe bağlı bir şey olduğu için sevilmemesi gibi bir sebebi yok bana göre... Terkedilen olduğumda da zamanla alışıp seviyorum yine onu...

Ama özünde elbette yalnız yaşayamaz insan... Dedim ya yalnızlık tanımlarımız farklı ben yüreğimde biriyle de yalnız olabileceğimi düşünüyorum...